Bent u al klant?

Log dan in via uw persoonlijke klantomgeving

Aanmaning ontvangen

Wij hebben de opdracht gekregen om een openstaande rekening bij u te innen. Het kan zijn dat u vergeten bent te betalen. Omdat u niet betaald heeft, is de oorspronkelijke vordering verhoogd met rente en incassokosten. Als u het in de aanmaning vermelde bedrag aan ons betaalt, sluiten wij ons dossier en voorkomt u dat de kosten veder oplopen.

Wanneer de factuur en/of de vordering bij u bekend is en u hebt inderdaad nog niet betaald, dient u het bedrag van de aanmaning per omgaande te voldoen.

Wanneer u het niet eens bent met de vordering, kunt u via het contactformulier uw reactie kenbaar maken.

Wanneer de aanmaning niet op het juiste adres is bezorgd of u wenst de correspondentie voortaan op uw nieuwe adres te ontvangen, verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken via ons contactformulier.

Incassokosten voor consumenten per 1 juli 2012 

  • 15% van het bedrag van de hoofdsom van de vordering over de eerste € 2500 van de vordering, met een minimum van € 40,-;
  • 10% van het bedrag van de hoofdsom van de vordering over de volgende € 2500 van de vordering;
  • 5% van het bedrag van de hoofdsom van de vordering over de volgende € 5000 van de vordering;
  • 1% van het bedrag van de hoofdsom van de vordering over de volgende € 190.000 van de vordering;
  • 0,5% over het meerdere van de hoofdsom met een maximum van € 6775